VEČ ZNANJA ZA VEČ TURIZMA

2021 / 2022

hLADNI DOTIK

V projektni nalogi z naslovom Hladni dotik je opisana istoimenska poslovna ideja na tematiko zdravilni turizem. Z vsakodnevnimi aktivnostmi kot so masaže, ki so poznane mnogim in se jih ljudje tudi redno poslužujejo, smo prišli na idejo masaža z ledom. Naš cilj je, da masaže nudimo ne le izključno iz zdravstvenega vidika, temveč tudi za sprostitev, dobro počutje in lepotne učinke.  Z urejeno in privlačno vizualno podobo celostnega grafičnega priročnika, predstavitvenim filmom in z pomočjo oglaševanja na socialnih omrežjih želimo, da za našo storitev izve čim več ljudi, ki bi jim naša storitev pomagala izboljšati kakovost življenja.

ŠKAFLAJT

Namen projektne naloge z naslovom Škaflajt je ozaveščanje o pomenu zdrave pitne vode in njenih zdravilnih učinkih. Slovenija je bogata z vodnimi viri, kar je odličen turistični potencial. 

Turistični proizvod Škaflajt nudi zdravilno knajpanje in zeliščno kopel v lesenih vinskih sodih (lajtih) ob reki Kolpi. Po želji bi gostom ob kopelih ponudili tudi degustacijo belokranjskih vin. Ob izbiri zeliščne kopeli, bi obiskovalci prejeli tudi darilno epruveto z pomlajevalno vodo iz izvira Gospodična na Gorjancih, o kateri je pisal tudi sam Janez Trdina.

Storitev bi izvajali v Beli krajini, natančneje v Križevski vasi na posestvu Lovšin ob reki Kolpi. V ponudbi bi bila skozi vse leto, saj se v primeru slabega vremena lahko izvaja tudi v zaprtem prostoru. 

Oblikovali smo celostno grafično podobo produkta in natisnili zloženko ter posneli  promocijski video spot.

2020 / 2021

Več znanja za več turizma

KRŠKOPOLJC V OBJEMU POSAVSKE FRANKINJE

Krškopoljski prašič je edina ohranjena slovenska avtohtona pasma prašičev. Nastala je na  Dolenjskem, predvsem v dolinah, morda tudi na južnem delu Štajerske. Na območju širše Dolenjske so leta 1851 prevladovali dolgi, klapouhi, večji del črni ali pa prekasti prašiči, nekateri tudi kratki s pokončnimi ušesi. Modra frankinja ali frankinja je rdeča sorta vinske trte in istoimensko vino. Trta izvira iz slovenske Štajerske, najbolj razširjena pa je v nekaterih evropskih vinogradniških deželah, v  Sloveniji  pa v vinorodnih okoliših DolenjskaBizeljsko – Sremič in Bela krajina. Ti dve značilnosti Posavja smo skupaj z lokalno pridelano zelenjavo združili v gastronomski užitek – jed, ki smo jo poimenovali Krškopljc v objemu posavske frankinje. Recept smo s pomočjo njihovega kuharskega mojstra preizkusili v Gostilni Kunst iz Krškega, kjer so še posebej zavezani posavski tradiciji in lokalno pridelani hrani. Jed bodo tam pripravljali tudi v prihodnje in jo promovirali s pomočjo s pomočjo našega video spota in letaka.

POTANC Z RAŠKO Č´ BULO

Namen projektne naloge je bralca sprehoditi skozi zgodovino prehrane v zadnjih stotih letih in ga navdušiti z lokalno jedjo, ki smo jo preoblikovali v nekaj novega, kreativnega in predvsem okusnega. Naša ekipa je mnenja, da se lahko vsako preprosto jed, kot je tudi potanc, z lahkoto spremeni v nekaj zanimivega in v prihodnosti celo iz tega razvije turizem proizvod. Naš cilj je privabiti turiste v majhen kraj, ki ima veliko zanimivosti in zgodovinske dediščine, vredne ogleda. Da bi pritegnili turiste, smo preprosto starodavno kmečko jed poslali v svet s pomočjo oglaševanja preko socialnih omrežij in promocijskim videom. Potanc je za večino ljudi neznana jed, medtem ko je raška čebula oz. č’bula dokaj razširjena.  V čast tej čebuli, imajo na Raki vsakoletni dogodek, kjer je ta raška č’bula glavna zvezda dogodka. Potanc smo nadgradili z raško č’bulo in mu dodali še voden ogled kraja od koder ta jed izvira.

KONTAKT

KJE NAS NAJDETE